Vastavuskaitse vihjeliini omab ja jälgib auditikomitee,   mis on osa Novo Nordiski direktorite nõukogu.

Kui olete Novo Nordiski töötaja, soovitatakse teil kohaliku juhtkonna, kohalike õigus- või personalitöötajate kaudu. Kui see ei ole võimalus, võite kasutada allpool toodud suvandeid.

Ärieetika, raamatupidamisküsimuste ja pettustega seotud küsimused, Novo nordisk Way, võimalikud isikuandmetega seotud rikkumised, kvaliteet või muud seotud küsimustes, millega kaasnevad õiguslikud riskid ja/või muud tõsised riskid Nordisk tuleb teatada nõuetele vastavuse infotelefonile. Võite leida näiteid, mille kohta on esitatud järgmised küsimused.

Pange tähele, et nõuetele vastavuse infotelefoni ei tohi kasutada kaebusest, kõrvaltoimetest või võltsitud toodete ga. Palun kasutage vasakpoolsemenüü linke sellistest probleemidest teatamiseks.

  • Ärieetika poliitika ja Novo Nordiski või Novo Nordiski esindavate kolmandate isikute Nordisk, kas sa ei?

Näideteks on müügi- ja turundustegevuse kohta, andes või saades sobimatuid kasu, sobimatu tooteproovide võtmine, sobimatu suhted klientide või kolmandate isikutega ja sobimatut patsientide koostoimet.

  • Novo Nordisk Way tõsine rikkumine, mis on seotud juhtimistavasid, ärikäitumist või käitumist.

Näideteks on tõsised töötaja ebaõiglast kohtlemist, laiemat juhtimis- ja väärkäitumise või kättemaksuga seotud probleeme.

  • Kahtlusega seotud küsimused seoses küsitava raamatupidamise, auditeerimise ja finantsaruandluse või tahtlike toimingute põhjendamatult saada lubamatuid hüvitisi, nagu raha, vara või teenuste ga.

Näideteks on petturlikud raamatupidamisaruanded, puudulikud sisekontrollid, väärkasutamine ettevõtja NN varade või varguse eest.

  • Kvaliteediga seotud probleemid, mis mõjutavad tooteid või GxP-ga seotud protsesse, mida ei käsitleta korrapärastes kvaliteedi- ja juhtimissüsteemi kaudu.
  • Võimalik isikuandmetega seotud rikkumine. Mis tahes tahtlik või juhuslik juurdepääs, avalikustamine, hävitamine, isikuandmete vahetamiseks ilma loata.
  • Konkurentsieeskirjade rikkumise või õiglase kauplemisega seotud olulised rikkumised, sabotaaži- ja infoturberikkumised.

Nõuetele vastavuse abitelefonile on võimalik teatada, telefoni teel või internetis.

Nõuetele vastavuse infotelefoni haldab kolmas isik ja võib valida, kas olla anonüümne. Me julgustame siiski kõiki reporteritele end identifitseerida, et saaksime paremini uurida aruande ja säilitada kontakti reporter uurimise ajal.

Lisateavet ja asjakohaseid telefoninumbreid leiate Vastavuse infoliini aruandluse portaal

Ülemises paremas servas on võimalik valida mitme keele vahel lingi avamisel nurka. Kui teatate juhtumist telefoni teel, oodata mõõdukat ooteaega, enne kui agent on kättesaadav, et vastata oma kõnet.

Vastavus Vihjeliin aruandluse portaal

Vastavuse infotelefoni aruandluse portaal – Iraan (Palun kasutage seda linki, kui asute Iraanis)

Kui teatate juhtumist telefoni teel või internetis, saate teile ainulaadse juhtumi number ja palutakse luua seotud parool.

Selle teabe abil saate kontrollida oma juhtumi olekut, vaadake, kas teie aruandes on küsimusi ja esitage Lisateave.

Me ei salli diskrimineerimist ega kättemaksu isikute vastu, kes heas usus aruande või osaleda uurimises. Kui te usuvad, et teile on esitatud kättemaks või kui teile on esitatud uurimises osalevaid patsiente, peaksite viivitamatult võtma ühendust Nõuetele vastavuse infoliin. Kõiki selliseid aruandeid uuritakse konfidentsiaalselt.

Vastavusinfoliin asub Taanis Kopenhaagenis. On oluline, et taani ja Euroopa Liidu piiranguid, mis on seotud aruandeid.